اصول طراحي بنر

ارائه دهنده انواع خدمات چاپي در كشور

اصول طراحي بنر

۱ بازديد

در خصوص اصول طراحي بنر روش ها و متدهاي بسيار زيادي وجود دارد كه بسته به نوع كارايي هركس از چاپ بنر متفاوت مي باشد. در هر حوزه ايي و در هر بخشي از طراحي ها كه قرار است به چاپ برسد سادگي و بي آلايش بودن آن طراحي در حوزه هاي تبليغات بسيار مفيد و موثر مي باشد. اگر قصد شما از طراحي جذب مردم به سمت كسب و كار خودتان مي باشد بايد آن طراحي بسيار ساده و همه فهم باشد بگونه ايي كه هركس به راحتي بتواند تصويري را كه خلق كرده ايد متوجه بشود و به راحتي بتواند با آن ارتباط برقرار كند.

برخي از طراحان براين عقيده هستند كه وجود يك طراحي معنا دار ممكن است بيشتر مشتري را به سمت خودش جذب كند زيرا اعتقاد دارند با درگير كردن ذهن مشتري به طراحي خودشان آن مشتري مي تواند غرق در دنياي كسب كار آنها بشود. در نتيجه برخي از طراحان اقدام به اين نوع طراحي در حوزه تبليغات خود مي كنند و مي بينيد در چاپ بروشور ، چاپ تراكت و يا چاپ بنر كسب و كار خودشان از اين متد نيز استفاده مي كنند.

يكي از موفق ترين اين شركت ها در حوزه تبليغات شركت اپل مي باشد كه براي معرفي گوشي هاي همراه خود همه مشخصات گوشي خودش را در هنگام معرفي يك محصول بصورت واضح بيان نمي كند و همين گنگ بودن اين مشخصات باعث جذب بيشتر مردم به اين محصولات مي شود. شركت اپل يك نمونه موفق از اين متد در حوزه تبليغات مي باشد ولي بسياري از شركت هاي دنيا با استفاده از اين متد ضربه هاي بسيار جبران ناپذري در مقايسه با ساير رقبا خوردند.

ما در اين مقاله قصد داريم اصول طراحي بنر را براي شما گوشزد كنيم اميد است مورد فايده قرار بگيرد.

عناصر اصلي براي طراحي بنر شامل موارد زير مي باشد:

با كيفيت بالا بنر خودتان را طراحي كنيد

سعي كنيد از يكسري علامت و متون جذاب استفاده كنيد كه توجه بازديدكننده را جلب كند و آن‌ها را وادار به توجه بيشتر در طراحي بنر خود كنيد. اطلاعات بايد مختصر باشد ، اما به اندازه كافي بايد جذاب تا بازديدكننده با انگيزه بسيار زياد با شما تماس حاصل كند.

استفاده از تصاوير مرتبط

اطمينان حاصل كنيد كه همه تصاوير بكار رفته در چاپ بنر مربوط به محصول يا سرويس ارائه دهنده شركت شما مي باشد. با استفاده از يكسري تصاويري ببيننده را جذب كنيد كه به وب سايت شما مراجعه كند.

انگيزه براي تماس

شما مي توانيد با استفاده از ابزارهاي بسيار زيادي مشتريانتان را به خودتان جذب كنيد اين ابزارها مي تواند بعنوان يك هديه مناسب بعنوان مثال كارت هديه، كارت تخفيف، كارت قرعه كشي و يا هرچيز ديگه ايي كه ممكن است هر بيننده ايي را به شما جذب كند و با شما تماس بگيرد و يا اينكه به وب سايت شما مراجعه بكند استفاده بكنيد.

استفاده از متن مختصر

دقت داشته باشيد كه از متون بسيار خلاصه ولي جذاب استفاده كنيد به گونه ايي كه همين متن كوتاه پيام شما را به بيننده مخابره كند و هدف كسب و كار شما در چند بند مختصر بيان كند.

استفاده از يك هارموني رنگي

استفاده از رنگ هاي جذاب و خيره كننده چه در متون و يا چه در پس زمينه مي تواند چشم هركسي را به چاپ بنر شما جذب كند. دقت كنيد كه اين هارموني رنگي بايد مطابق با هم باشد يعني رنگ پس زمينه با رنگ متون بايد تضاد داشته باشد و متون بيشتر ديده شود. براي مثال پس زمينه سفيد با متون قرمز يا پس زمينه زرد با متون سفيد اين تضاد ها چشم هركسي را به خودش جذب مي كند.

استفاده از لوگو

سعي كنيد در طراحي و سپس چاپ بنر فوري خود از لوگوي خود در طراحي بنر نيز استفاده كنيد. زيرا استفاده از لوگو نوعي برند سازي مي شود و شما نسبت با ساير رقبا بيشتر ديده مي شويد.

موارد بسيار زياد ديگري وجود دارد كه ما سعي كرديم يكسري از اصول طراحي بنر كه متدهاي اوليه ولي كاربردي هستند رو براي شما بيان كرده باشيم.

انتخاب يك چاپخانه بسيار خوب نيز به نوبه خودش بسيار مي تواند به طراحي شما كمك كرده باشد زيرا اگر طراحي شما بسيار عالي باشد ولي چاپ از كيفيت بسيار خوبي برخودار نباشد ممكن است طراحي شما زياد ديده نشود پس سعي كنيد در طراحي و چاپ بنر خود بسيار دقت كنيد كه بتوانيد نهايت بهره برداري در خصوص چاپ بنر برده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.